What does "En alldeles vanlig scrappare" means?
The answer is " Just an ordinary scrapper" :-)

torsdag, februari 04, 2010

Swirlydoos add ons

Har äntligen beställt permanent add ons på Cardstock, mönstrade paper, blommor och "embissar". Har jag tur och det gäller redan nästa gång, så kommer detta med mitt grundpaket nästa gång! Nix, hade ingen tur, mönstrat papper och embissarna kommer i april.
Däremot är jag så irriterad på The Nook!! Har skrivit till dem FYRA gånger, inte ett svar! Och nu en femte gång......

Men detta kommer med FANTASTISKA Swirlydoos mars kit!

Add On 1 - CARDSTOCK ADD ON

As always, we will have our coordinating American Crafts Cardstock add on. This add on will contain 2 each of 6 different coordinating colors of high quality 12x12" cardstock.

**CARDSTOCK NOT PICTURED**

The colors for this kit are:
Blush
Mulberry
Pomegranate
Coffee
Pool
Charcoal



Fast minsann, så gissar jag mig fram att jag får även detta i mars! Yippie!

0 kommentarer: